אולם לברית בצפון | אולם לבריתה בצפון

אנו מזמינים אותכם להתרשם מהסיינדה אולם לברית בצפון, הסיינדה הינה אחוזת אירועים מרהיבה הנמצאת בעמק הירוק של בית שאן, משמאלה נופי הגלעד, ומימינה הרי הגלבוע. עם עצי פרי, גינות ירק, מזרקות מים, פינות ישיבה, ברים מפוארים, ועוד. מתחם האירועים הסיינדה מכיל עד 1500 אורחים, מרווח מאוד, ממוזג, וחנייה בשפע. 

אירוע מותאם אישית עבור כל לקוח

לכל לקוח יש רצונות ובקשות משלו. וראייה מדויקת איך האירוע שלו צריך להיות. קודם כל מבחינת נראות האולם, מה יהיה בכניסה בקבלת הפנים, איך השולחנות יהיו מסודרות, השולחן עצמו איך הוא יהיה מסודר, באילו שולחנות ארוכות, עגולות, ועוד. כמו כן סידורי פרחים, אילו צבעים יהיו, היכן ימוקמו הן בשולחנות והן מסביב באולם. צבע המפות לכל אחד יש בקשות מיוחדות.

ואז עוברים לתפריט איזה סוג של אוכל יהיה, כל מארח בדרך כלל מכיר בערך את המוזמנים שלו, ועל פי זה מזמין את סוג האוכל וסוג המנות שמתאימות לסוג האירוע ולאורחים שלו. מה יהיה בקבלת פנים, האם בופה, מה יהיו הראשונות, העיקריות, והכי חשוב איזה קינוחים. כמו כן בבר איזה שתייה, ועוד הרבה דברים קטנים שכלולים בכל אירוע, ויש לשים עליהם דגש רב, על מנת שהאירוע ילך חלק ומושלם ללא תקלות. 

אנו נעזור לכם להפיק אירוע מושלם שלא יישכח

אנו בהסיינדה מכירים את הצרכים של הלקוחות שלנו, עם ניסיון של שנים ומאות אירועים מכל הסוגים למדנו את הצרכים והבקשות של הלקוחות שלנו, ומצאנו עבורם פתרונות נכונים ומתאימים. בין אם מדובר בחתונות, בר ובת מצווה, ימי הולדת, ועידות וכנסים, אירועי בוקר, ובין אם מדובר על ברית או אולם לבריתה, בכל המקרים לכולם יש רצון אחד, שהאורחים ייהנו כמה שיותר ושתיזכר חוויה טובה. 

אם אתם יודעים במדויק איך אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה, מבחינת ויזואליות, מבחינת אוכל, תאורה, הגברה, וכל השאר זה מעולה, אנחנו נדאג שהאירוע יהיה בדיוק כמו שאתם רוצים וחולמים, ואף יותר מזה. במידה ואתם לא יודעים אנו נייעץ לכם ונדע להתאים עבורכם את כל הפתרונות הנכונים עבורכם.   

הסיינדה - המתחם היוקרתי בצפון

הקמנו את הסיינדה מתוך מחשבה ורצון לעשות אירועים ברמה אחרת, עם אווירה שונה בסטנדרטים של חו"ל, וחוויה של תשכח.  כשבאים לחפש אולם לברית בצפון או לכל אירוע אחר, יש לקחת בחשבון הרבה מעבר לאוכל, יש את עניין התאורה, הדיג'יי, התפאורה, האירוח והשירות, החנייה, המקום, ועוד. אנו בהסיינדה דאגנו וחשבנו על כל הפרטים. 

קודם כל המיקום נמצא בעמק הירוק של בית שאן עם נופים מדהימים של הרי הגלעד והגלבוע, קל להגעה, חנייה בשפע לכולם. כשנכנסים מגיעים לגן ירוק עם עצי פרי וגינות נוי, מזרקות של מים, פינות ישיבה נוחות, תאורה מדהימה, עמדות קבלת פנים, ברים מפוארים ונוחים, כמו כן לובי מפואר עם קבלת פנים ומקומות ישיבה, האולם מרהיב ביופיו, התאורה וההגברה עם טכנולוגיות חדישות מתקדמות מהדור הבא, האביזרים באולם, כל אלו ועוד יוצרים חוויה שאנשים יזכרו להרבה מאוד זמן.